Profesionalno čišćenje poslovnih prostora na samo par klika od Vas

čišćenje kancelarije

Optimum Facility je agencija specijalizovana za profesionalno čišćenje poslovnog prostora i kancelarija. Vršimo usluge čišćenja na svim opštinama Beograda kao što su Novi Beograd, Vračar, Sava nova kao i u prigradskim zonama Dobanovci, Ugrinovci i Šimanovci.

Ne morate se opterećivati oko obima posla kao i oko tipa objekta. Mi vršimo čišćenja od kancelarija, tržnih centara do privatnih ordinacija i lokala.

Prilikom rada i velike frekvencije ljudi dolazi do akumuliranja velike količine prljavštine, bakterija i prašine. Ukoliko se prostor u kome ljudi često borave ne čisti redovno može doći do ozbiljnih zdravstvenih problema. Jako je bitno uraditi detaljno čišćenje, ne samo velikih prostorija kao što su kancelarije već i manjih i ne toliko posećivanih kao što su magacini ili garderoberi.

Postoji mogućnost redovnog čišćenja Vašeg prostora i kancelarije ili jednokratno čišćenje po Vašoj volji. Prilikom zakazivanja termina potrebno je naglasiti kako bi Vam dali najprecizniju ponudu. Isto je bitno i naglasiti kolika je površina Vašeg prostora kako bi proračunali koliko vremena je potrebno kao i koliko sredstava za čišćenje.

Što se tiče samog načina čišćenja nudimo uslugu generalnog čišćenja gde kompletno sve aspekte i delove Vašeg prostora čistimo i dezinfikujemo, To uključuje toalete, kuhinje, kancelarije, magacine u Vašem lokalu, izbacivanje smeća, pranje podova itd. Ukoliko ne želite generalno čišćenje postoji i mogućnost pojedinačnog, gde dolazimo da očistimo odredjeni element koji želite kao što su na primer hodnici ili staklene površine u Vašoj kancelariji. U listi ispod možete pročitati naše pojedinačne usluge čišćenja za poslovne prostorije.

Naše usluge čišćenja poslovnog prostora

Čišćenje i dezinfekcija toaleta

Čist toalet je jedna od najbitnijih stvari prilikom čišćenja bilo kog poslovnog prostora. Ukoliko se toalet ne održava i redovno čisti može doći do zdravstvenih problema u radnom prostoru.

Zato prilikom čišćenja koristimo najbolju opremu proizvodjača Hagleitner. Čišćenje krećemo sa dezinfekcijom slavina, umivaonika, WC šolja, pisoara i ostalo. Potom čistimo kvake, sušače za ruke i ostale metalne predmete koji mogu na sebi nositi bakterije i prljavštinu. Na kraju peremo pod ili četkama ili mašinama za pranje poda i time eliminišemo većinu prljavštine i bakterija u toaletu.

Nako uspešnog čišćenja dopunjavamo potrošni higijenski materijal kao što su sapun za pranje ruku, kuglice za pisoar, maramice za brisanje ruku i dezinfekcionu tečnost.

Pranje prozora

Čisti prozori su ogledalo firme i mi Vam to obezbedjujemo.

Čistimo sve staklene površine u Vašoj firmi bili to prozori u kancelarijama, dekorativna stakla u hodnicima ili stakla u toaletima.

Preparat glasEFFEKT koji koristimo prilikom čišćenja skida sve naslage, mrlje i prljavštine sa Vaših staklenih površina. Nakon završenog čišćenja imaćete prozirne i uglancane prozore bez ijedne fleke.

Izbacivanje smeća

Vremenom se otpad zaposlenih akumulira i ukoliko se ne izbacuje redovno grami mogu prerasti u kilograme. Može biti leglo potencijalnih insekata i pacova. Ukoliko je kancelarijski otpad on može zauzimati dosta prostora.

Praznimo kante za smeće koje se nalaze u Vašem objektu i nakon toga ih dezinfikujemo. Dezinfekciju vršimo iz razloga što nije dovoljno izbaciti smeće kako bi se otarasili bakterija.

Brisanje i pranje podova

Pod je površina koja se svakodnevno prlja i za koju je potrebno najredovnije čišćenje.

Postoje dve metode čišćenja koje koristimo za podove. Jedna je pomoću četki i mopova sa preparatima za čišćenje podova ili industrijskim mašinama za čišćenje podova. Kako klijent želi tom metodom ćemo očistiti njegov pod.

Čistimo sve vrste podova bili to betonski, mermerni, laminat ili parket. Koristimo univerzalni preparat za čišćenje poda kao i preparate za specifične podove kako ne bi došlo do oštećenja. U ove površine spadaju holovi, hodnici, zajedničke prostoji, kancelarijski podovi i ostalo.

Brisanje nameštaja, ormarića, stolova

Ove objekte Vaši zaposleni redovno koriste i time se povećava frekvencija bakterija koje se nalaze na njim. Često se zanemajuju ormarići i stolovi i retko kada se čiste.

Krpom i preparatom za čišćenje prelazimo preko Vaših radnih površina i time eliminišemo svu prljavštinu i prašinu koja se nalazi na njoj. Preparat koji koristimo zavisi od površine u pitanju. Ukoliko je ormarić metalan koristićemo opremu koja mu neće štetiti ili podstaći njegovo rdjanje. Ako su stolovi drveni koristimo preparate koji neće prouzrokovati pukotine ili drugu vrstu oštećenja.

Nakon čišćenja Vaša nameštaj će izgledati kao nov.

Usisavanje i pranje tepiha

Pranje tepiha spada u proces čišćenja podova. Ukoliko posedujete tepihe u Vašem poslovnom prostoru mi ćemo ih prvo usistati a nakon toga oprati.

Usisavanje vršimo pomoću Karcher industrijskog usisivača a nakon toga pranje pomoću profesionalnog perača i preparata za eliminisanje prljavština.

Čišćenje radne opreme kao što su tastature, štampači i računari

Ovi predmeti se tokom radnog vremena diraju rukama i time jako brzo pljaju i stvara se sloj masnoće na njima. Neki od ovih uredjaja su laki za čišćenje kao što su tastature dok drugi kao što su računari mogu biti osetljivi na tečnosti.

Ako klijent izrazi želju postoji mogućnost dezinfekcije elektronske opreme i tastatura. Pomoću krpe sklanjamo prašinu sa uredjaja i ukoliko je moguće pomoću specijalnih preparata sklanjamo masnoću i prljavštinu.

Brisanje brava

Nalaze se na svim vratima objekta i preko celog dana ih zaposleni dodiruju. Znaju biti prenosioc raznih bakterija i virusa, zato je jako bitno očistiti ih detaljno.

Pomoću krpe i preparata za čišćenje metalnih ili plastičnih površina vršimo dezinfekciju Vaših kvaka.

Ukoliko imate neke posebne zahteve molimo Vas da nam naglasite kako bi se što bolje pripremili i dali Vam najtačniju ponudu.

Najčešća pitanja

Da li vršite usluge čišćenja na Novom Beogradu?

Usluge čišćenja vršimo na svim opštinama grada Beograda.

Kako mogu znati cenu čišćenja frizerskog lokala?

Cenu možete saznata tako što ćete nam poslati upit ili nas kontaktirati na naš broj telefona.

Koliko često vršite usluge čišćenja?

Nudimo opciju jednokratnog čišćenja Vašeg poslovnog prostora ali najčešće vršimo redovno tj. mesečno čišćenje.

 

Kako funkcioniše

Odaberite vrstu čišćenja

Nudimo Vam jednokratno, kao i redovno nedeljno i mesečno čišćenje i održavanje

Termin čišćenja

Odaberite datum i vreme početka čišćenja koje Vam najviše odgovara

Plaćanje

Plaćanje se vrši preko Vaše stambene zajednice u skladu sa prethodno sklopljenim ugovorom

Uživajte u slobodnom vremenu

Vaša zgrada je u sigurnim rukama, na Vama je da se odmorite i uživate u slobodnom vremenu

1500+
Srećnih klijenata
100%
Garancija usluge
30+
Čistača
1000
Obavljenih čišćenja